Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K47a24r28e21l 10R70a53d69a

16. 6. 2013 2:27

Fíha průšvih !  Já se nedávno prokecnul. že jsem agent Vatikánu. No budu zatloukat a zatloukat .R^:-)

0 0
možnosti
Foto

No, já už se lekl, že Vám někdo hacknul blog. Naštěstí některé věty, především v závěru článku, jasně ukázaly onu nadsázku a ironii .... Ale jinak, dobrý ;-), skoro, jako bych četl "starého dobrého pana Vereše" ... jenže ten to, na rozdíl od Vás, myslel vážně R^

4 0
možnosti
Foto

O55t13a94k58a48r 96S33e97k39l

15. 6. 2013 14:45

Souhlas. Ještě bych rád dodal, že nebyla doceněna role světového židovstva a zejména činnost izraelské tajné služby Mossad. Kdo myslíte zapříčinil vypuštění hostivařské nádrže? Teď se  zase očekává přemnožení komárů !

Až historici za pár let objasní , který izraelský agent zaměnil víno v krabici dr. Ratha za peníze.

2 1
možnosti

Tak by leccos vysvětlovalo. Naposledy proměna něčeho ve víno bylo v Káni Galilejské, proč by to dobré víno nešlo proměnit na peníze:-)

2 0
možnosti
Foto

Dobré, ale obávám se, že to někdo vezme vážně.

6 0
možnosti

Kdo asi? Jen se divím, že zde ještě není kolotočář se zdviženým palečkem. :-)

6 0
možnosti

Na nový žánr jste talent! Kam se hrabou Gabriel s Toničkou, to se nedá srovnat! ;-D

0 0
možnosti

Karma. Chvíli mi ale trvalo, než jsem pochopil ironii, už jsem totiž četl pár podobných textů, kdy to autor myslel smrtelně vážně.:-)

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS