Diskuse

Nový sport: vinit Čechy z rasismu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Mnozí Poláci jsou antisemité a netají se tím. Mnozí Češi jsou antisemité ale skrývají to.

Většina Čechů nemá ráda cikány, považuje se za něco lepšího než je Polák, Rumun nebo Bulhár, Rus nebo Ukrajinec. V Polsku se s tím prakticky nesetkáte.

Že jsou cikáni špatní ? Možná. Ale ne pro mne. Kdysi jsem zaměstnával na dohodu lidi

při stavebních pracích. První dva byli cikánští kopači, makali na 100% a nic neukradli.

Pak jsem už zaměstnával už jen bílé, při jiných pracích. Jelikož cikáni nic neukradli, tak jsem si myslel : " Óóóó.......jak ten kapitalismus vychoval českého dělníka, maká a už nekrade." Bílí dělníci mi však ukradli : žebřík za 4000 Kč, vrtačku za 2000 a spoustu jiných maličkosti v ceně tak 10 000.Když jsem jednou v pátek odpoledne přišel přebrat práci, stávěl se krb, tak zedník i jeho dva pomaháči byli namol, vyplata jim nestačila a

začali po mně žádat cestovné za minulý týden. O cestovném nebyla mezi námi nikdy řeč. Staré kovové překlady odevzdali / v pracovní době/ do sběru a z koupeného rumu se pak ožrali. Na otázku,kde jsou překlady, svorně tvrdili, že je dali do betonu. Všechny jsem bez milosti na hodinu vyrazil. Jaký je rozdíl mezi mnohým českým dělníkem a cikánem na dávkách ? Skoro žádný, pane Cermane. Akorát te český "dělník" si myslí, že živí cikány . A ještě o karkulce, pane Cermane. Píšete bludy a neznáte život. Blábol roku. RvRvRv

1 5
možnosti
Foto

Vyjádřit názor je jedna věc, útočit na autora je věc druhá.

3 1
možnosti
Foto

Ono je to skvělá póza a pseudohumanisté si pak připadají líp. Taky je to u hodně politiků dobrý způsob odvedení pozornosti od svých průšvihů: ,,Podívejte, já bojuji proti rasismus. Sice kradu, lžu, podvádím, ale jsem proti rasismu, takže nemůžu být absolutně špatný." No a v neposlední řadě je to i skvělý byznys... čím více "rasismu", tím více dotací.

13 2
možnosti
DK

Me fascinuje nejvic pristup "musime jim pomoct!". Jakmile kdekoliv prislusnici mensiny vyvolaji problemy nejakym nasilnym cinem, prijde agentura se zaverem, ze se jim musi pomoci a dat jim odpovidajici bydleni a praci a socialni jistoty...Jinymi slovy...mlatte lidi tyckami a sekejte macetami,kopejte jim do bricha a treba se na vas usmeje stesti, dostanete praci a barak a mozna i prispevek na dopravu...;-D

10 3
možnosti
MC

Jen musíte ještě poradit, jak vyprofilovat tuto privilegovanou menšinu na romský rozměr. Jen snad oranžovorudá garda a pravicové, morálnímu kompromisu, bezcharakterní strany mají ve všem jasno.

0 0
možnosti
Foto

Tenhle týden obviňování z rasismu poleví. Budou nás obviňovat z homofobie.;-)

12 2
možnosti