Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zámecké parky v Ostravě jsem bohužel nikdy neměl možnost poznat. Ale ze svého dětství, když jsem jezdil coby dítko školou povinné do Ostravy k prarodičům na letní prázdniny, mi dodnes ve vzpomínkách zůstal park za Novou radnicí /zvaný tehdy snad pokud si to pamatuji dobře "Střelnice"/ asi uprostřed se svým velkým rozáriem. Na samotném konci tohoto dlouhého parku na břehu řeky stála 2 vyřazená vojenská děla, po kterých se dalo lézt /a v dálce na obzoru byly vidět kouřící haldy/. Autorovi jinak karma.R^

1 0
možnosti

P14e50t36r 31L30a35n62g18e23r

13. 1. 2019 18:44

Ano, jde o Komenského sady

0 0
možnosti

To se Vám, povedlo, hodně povedlo.

Nádherný blog.

Díky.

R^

1 0
možnosti
Foto

Trochu mne mrzí, že jste park v Šilheřovicích okomentoval jednou větou. Vím - je tam golfové hřiště - ale Rotschildův zámek, Lovecký zámeček, Mléčnice a především staré vzrostlé stromy....jde o velmi krásný park s možností delších procházek. 7

Jinak souhlas a díky za výčet.

0 0
možnosti

I21v69o 83C26e68r76m64a85n

13. 1. 2019 18:34

dobrý den, v Šilheřovicích jsem osobně nebyl, takže jsem vycházel z jejich webu a klipu, kde jsou snímky z ptačí perspektivy udělané dronem. Jestli mi k tomu něco víc napíšete, rád to tam přidám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.