Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I37v65o 79C15e45r65m74a31n

18. 3. 2020 23:22

jen pro budoucnost dodávám, že v době, kdy jsem napsal tento blog, tady je nejčtenějším blogem IDnes příspěvek pána, který mu prostě DĚKUJE.

(Sám to má psáno velkými písmeny, takové lidi si prostě nevymyslíš. "Vím, že vám budou pane premiére nadávat a kritizovat vás, ale já vám DĚKUJI")

0 0
možnosti

Já se na nějakou krizi těšil, a aby přišla co nejdříve. Sice přišla dřív než jsem myslel a způsobem, který jsem ani ve snu nečekal, ale máme ji tady. Babiš teď vrší jednu chybu za druhou a brzy se začnou vynořovat škody, které páchá teď i napáchal dříve, od svého vstupu do politiky. Dle mého názoru si pod sebou podřezává větev.

Změna právního řádu nastat musí - a to taková, aby jemu podobní diktátoři měli ještě méně možností privatizovat stát. Jinak jsme přímo v [censored].

0 0
možnosti

Tedy mám na mysli situaci - krizi, kterou ještě chytne Babiš, a naplno, se vším všudy.

Jinak R^

0 0
možnosti

R^ Skvělý byl rozhovor s předsedou Senátu Vystrčilem na ČT24 od 16:30, který má zkušenosti s krizovým řízením jako hejtman. Řekl dost podobného jako Vy. Přehrávání na webu ČT zatím není k dispozici.

0 0
možnosti

I37v63o 21C54e31r24m35a38n

18. 3. 2020 20:59

Díky, už jsem to přidal do blogu. Zachytil jsem tu zprávu na mobilu, ale na webu senátu to přepsané nemají. Škoda.

0 0
možnosti

K32a66r68e63l 36V48a82n69ě66k

18. 3. 2020 17:39

Karma pro Vás Ivo. Jen doufám, že tenhle zmatečný výkon našeho Velkomožného otevře oči a probere koblihami promaštěné mozky diváků Tv Nova a Tv Barrandov (nikdo jiný Bureše nevolí). Král je nejen nahý, ale je tu riziko, že se mu to vládnutí pomocí dekretů zalíbí a my už budem ve stavu nouze napořád.

3 0
možnosti

Já nevím, kde všichni berete ten, optimismus. Chválí ho i lidé, kteří ho předtím nebrali. Já se naopak obávám, že získá nadpoloviční většinu. Jestli ten virus nezasahuje náhodou nejdříve mozek nebo jsou raněni slepotou.

Karma.

0 0
možnosti

Jasná a zasloužená karma Ivo. R^:-)

3 0
možnosti

I91v22o 28C83e98r54m65a22n

18. 3. 2020 23:32

díky, bohužel se teď nedostanu ani do ČB, univerzita je zavřená, mobil na tebe jsem ztratil, ale můžeme se domluvit jinak. Měj se, Ivo

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS