Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý článek (bez hrubky ve třetím odstavci by byl dokonalý).

Nacisté likvidovali cíleně elitu našeho národa, myslím, že na to doplácíme ještě teď.

0 0
možnosti

Karma pane Cernane,je dobre, pripominat zapomenute. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Jsem drzý jak opice. Bez vašeho souhlasu jsem uvedený blog sdílel na stránkách FB a to Historie, ale také současnost Židů u nás i ve světě

1 0
možnosti

Zmínce o USA jsem možná moc nerozuměla; čtu ale jejich noviny jen občas a spíše jen ke zdravotnictví (covid a očkování), vybírám si ty, které už dlouhodobě prokázaly objektivitu, korektnost. Jinak jsem ale na podzim sledovala část předvoleb. debaty mezi demokraty a republikány a moderátorka TV jasně fandila republikánům, což nebylo v pořádku, nebylo to etické ani v pořádku co se týče práva (rovné podmínky politic. subjektů). Ale někdy se holt asi ani novinář neudrží, něco z chování politika ho vytočí. Jinak je dobré, že připomínáte osobnost, která si to zaslouží.

0 0
možnosti

J27i65r38i 29T11i39c76h27y

16. 2. 2021 17:55

Zminka o USA byla zcela na miste. protoze tam ted nastupuje diktature s metodami nacistu a bolseviku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.