Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kéž by to bylo tak růžové jak píšete, ale já takový optimista nejsem. Jsem realista a myslím si, že tyto volby nic moc nezmění. Ani k horšímu ani k lepšímu

0 0
možnosti
PB

R^ dobrá analýza.

0 0
možnosti
MK

M82i71l29a79n 48K42e60s57l

7. 10. 2021 22:33

Předpokládám,že volby dopadnou velmi malým rozdílem počtu poslanců mezi vítězem a poraženým.Nebude možné,aby vedoucí strana uskupení si moc vyskakovala.Stačí,aby několik poslanců Pirátů (či SPD) se prohlásilo za nezávislé a vláda bude poskakovat podle jejich přání nebo padne.Kdysi za vlády Klauze se trhl jeden poslanec.Bez jeho souhlasu vláda nic neprosadila.Říkalo se s posměchem ,ten když řekne Klauzovi "Zítra přijdeš ve žlutých trenýrkách", Klauz poslechlne.

0 0
možnosti
JR

J68a44n 65R81á98ž

7. 10. 2021 18:18

Díky nápadu Fialy udělat předvolební slepenec s TOP09(strana, jejíž důvodem založení bylo poškodit ODS) a KDU/ČSL, což je strana, která vždy ODS, a nejenom ji, ve vládě podrážela, musí být pro bývalé příznivce konzervativní ODS volit SPOLU velký problém. A myslím si, že nebýt obecného znechucení Babišem, tak po výroku Fialy : " Jedinou smysluplnou variantou vládní koalice, je ta s Piráty" , čili Fiala chce po volbách ODS ve vládě spojit s ultralevicovými (skoro) anarchisty, by se stala ODS v této podivné koalici pro všechny pravicové voliče nevolitelná.

1 0
možnosti
PB

Není to problém pro všechny voliče ODS a nemusí.

0 0
možnosti
Foto

ODSs jsem volila hned na začátku po "sametové" - pak se v mých očích znemožnila (privatizace při zhasnutí světel, kmotři, a nakonec Klausova amnestie tunelářům) - šmytec. RvA teď- účelový podpůrný spolek SPOLU s těmi, s kterými se málokdy v programu shodla). Už bych jo nevolila. :-/

7 1
možnosti
Foto

A vidíte, v době kdy se ODS ve vašich očích znemožnila, se váš dnešní oblíbenec Andrej Babiš stal z ničehonic multimiliardářem. :-)

0 0
možnosti
PP

ODS jsem nevolil nikdy a s KDU mám natolik osobní problém že mohu volit kohokoliv jenom tuto koalici ani omylem. A protože ta druhá koalice chce s touto spolupracovat, tak to bude tentokrát Okamura a Vy si pište co chcete, ale já už jsem pevně rozhodnutý.

3 0
možnosti
TB

já jsem sice ODS volil vždycky, ale mám podobný problém jako Vy, nelíbí se mi tam lidovci

2 0
možnosti
JZ

Tentokrát zasloužená karma R^:-)

3 1
možnosti
Foto

ODS už své voliče podrazila několikrát, Fiala je salónní politik, kterého si v EU namažou na chleba. Proto nemohu ODS volt.

20 4
možnosti
TB

a co tedy socany, ale ty podráželi lidi ještě víc než taková ODS.

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 31,86
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.