Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Díky za řadu podnětných historických detailů. R^V

1 0
možnosti
MP

R^ Hezký článek. Film jsem neviděl, ale Myslivečka mám rád (hlavně Abramo ed Isacco, sinfonie dle měsíců atd.). Účast pana Freemana při tvorbě filmu dává neději, že to nebude podobná slátanina jako Amadeus.

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 31,86
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.