Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V ČR je tolik svobody, že by demokracii mohlo být úzko.

2 0
možnosti

Tuhle fakultu už měli dávno zrušit. Je to líheň levicových nemakačenků, co nic neumí. Díval jsem se na jejich disertační práce a málem jsem zvracel.

Namátkou: - Pohyby homosexuálních mužů při tanci

- Konverzace mé a mého psa

- Vliv labioplastiky na chování ženy

- a další velmi podobné

pozn.: Labioplastika je kosmetická úprava vaginy. To jsem si musel najít na Wikipedii, to jsem přes svůj pokročilý věk neznal. Ale chtěl bych to studovat, a ne tu blbou strojařinu, být mladší

Ty názvy disertačních prací se mohou trochu lišit, ale význam je stejný.

12 0
možnosti

Technická ynteligence, co se jí v Dobkovičkách sesune lom na dálnici a v centu Prahy propadnou megadíry do stavby tunelu, vše za miliardy. Vítejte v líhni pravicových makačenků.

0 4
možnosti
Foto

Tyhle levicové univerzity jsou šiřitely nemorálních principů lidského jednání.

10 0
možnosti

J45a24k67u44b 30Š53o52l40c

18. 10. 2023 10:01

V normálním světě by takový člověk z toho místa vyletěl a já bych se tedy nespokojil ani s tím. Vyhoštění, trestní stíhání atd...

11 0
možnosti

J92a37n 63R75á50ž

18. 10. 2023 10:16

V normálním světě by nemohly vzniknout studijní programy, které nabízejí fakulty humanitních věd našich universit. V normálním světě by studijní obory, které produkují absolventy pro moderní svět nepoužitelné nemohly být placený z daní občanů. Jenže v Evropě už jako normální nemůže být nazýváno skoro nic.

26 1
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 31,86
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.