Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Vyprošuji si "polskou kvalitu", viz minulý článek. V Polsku najdete většinou lepší uzeniny

a maso než u nás............. jste nesnášenlivý pseudointleigent. Já ani ostatní Poláci, žijící

v ČR se urážet nedáme, ovce jsme s vámi nepásli....RvRvRv

0 0
možnosti
MS

Pěkné. Kvíz by se dal shrnout doplňující 18. otázkou: Za tím vším je

a) touha pomoci

b) touha po moci

2 1
možnosti
AF

Snažím se tomu přijít na kloub :

píšete : " Po revoluci nám říkali , volit podle programu.." Dobrá .

Co vám říkají teď, 24 let po revolici ? ČSSD, ODS, KSČM, TOP 09 .... ????

S vaším článkem naprosto nesouhlasím,

 protože se dá polemizovat o každém jeho odstavci .

 Snad všechny strany byly založeny obdobně : př. TOP 09, Hlavu vzhůru, LIDEM, Suverenita , RDS , STOP, Balbínova poetická strana , Jirkov 21.století  a  další... DOBŘE, VAŠÍM TERČEM SE STALO ano 2011 . Proč neuděláte objektivní obraz všech stran - porovníní. ANO 2011  ještě politicky nemělo šanci se projevit  vy o už zavrhujete . Jiní strany se naopak projevily, až to bolí a tam mlčíte ? ŽÁDÁM  nový kvíz 8-o a prosím objektivní , půjde to ?

2 0
možnosti
VA

Nepotřebuji žádný kvíz abych věděla koho nevolit8-o A koho volit v tom mám jasno už dávno;-D

3 0
možnosti
MT

stejný kvíz by se dal napsat o jakékoliv straně, protože jsou to pouze spekulace. přečetl jsem asi ne 5 bodů a dál jsem usoudil, že namá cenu číst;-)

ápropos - koho tedy budete volit vy?

návodů koho nevolit může napsak každý trouba mraky

10 0
možnosti

Hele strejdo, už jenom to, že nám tady všem tykáš, o něčem svědčí. Nech každýho, ať si volí  koho chce, mi ti do toho taky nekecáme. Ahoj.

3 0
možnosti
Foto

Bobré, dávám karmu.

Obávám se však, že ti, kterým je váš článek určen, jej stejně číst nebudou.

Babiš má kampaň perfektně marketinkově zvládnutou (má na to dost peněz) a lidé podbízivé reklamě s hezkými bilboardy a jednoduchými řešeními podléhají snadno.

3 1
možnosti
ZK

Z86d36e26n66a 52K91o80č93í

23. 10. 2013 13:20

Blábol jste okarmoval, ale dobrou práci Babiše ( např. i na zvládnuté kampani ) vidět nechcete. Rozhodně je mi milejší ten, kdo umí pracovat, byť je bohatý, než tlučhuba, který zpra sí na co šáhne !!:-P

2 2
možnosti
Foto

M44i52l82a55n 97D21u25d44k16a

23. 10. 2013 12:18

A koho budete volit vy, autore? Toho, co v práci nikdy nebyl??? ;-D

4 0
možnosti
JF

J24a59n 15F59r52o59l47í71k

23. 10. 2013 13:39

Já bych to dal nějaké dlouholeté soustružnici (tedy podle Vašich měřítek):-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.