Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přečetl jsem si článek a je mi z vás špatně! Co všechno ještě z lidí vyleze, kolik hnusu a podpásovek! Já ten hlas snad tomu Babišovi dám.

2 2
možnosti

P86a45v96e69l 84R23o51č48e14k

24. 10. 2013 16:42

No pane jo, tak pan Babiš je nejen estébák, ale i fašista a nacista, a asi i žere děti!

2 0
možnosti

Zajímalo by mě, jak jste dospěl k závěru, že nezaměstnanost je nejvyšší v historii. Tohle je hodně velký blud, ale když se to hodí a někteří Vám to sežerou, tak proč ne.

3 0
možnosti

Autor prokázal, že z něho nikdy nebude žádný myslitel a bude jen urážet. Rv Antikarma.

4 0
možnosti

zoufale mi tam chybí pro úplnou dokonalost srovnání s Gottwaldem, Stalinem, Alexandrem Makedonským, Attilou, Mao Ce Tungem, Kim Ir Senem, Titem, Francem, Čankajškem, a maxipsem Fíkem.

5 0
možnosti
Foto

Pokud by to bylo vytvořeno jako humorné dílo, snad bych se i zasmál. Takhle je to dost tristní.

5 0
možnosti

Diktátor to je, dokázal to u jílkové, dokazuje to ve své různorodé straně. Řekne-li někdo jiný názor, musí z kola ven. Strana se do roka rozpadne právě pro svou různorodost a pro povinnost jediného názoru, tak jako tomu bylo u jednoho diktátora s bradavicí. Lidé raději odvolali svůj názor, protože koryto je koryto...

1 2
možnosti
Foto

Klaus si počínal obdobně. Vyrazil i Macka, když začal být moc vidět. Langr to ustál a pak mu začal lézt do zadele.

2 0
možnosti

:-) Autore no...s Vámi bych chtěl mít děti!!!   Na co Vy ve své hlavince ještě nepřijdete? Hlavně hledat vnitřního nepřítele, jako za minula !!!! RvRvRvRvRvRvRv[>-]

6 1
možnosti

:-)  Je možné, že takovou hovadinu může vymyslet normální člověk ? R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.