Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za zajímavý blog, ty stavby jsou pozoruhodné, škoda, že postupně mizí ze světa. Těším se na jihočeské statky, nad jejich architekturou i geniální funkčností nepřestávám žasnout... Moji prapředci měli takové dva, z obou zbyla jen torza.

1 0
možnosti

I63v33o 95C36e68r12m70a81n

24. 11. 2018 14:16

Dopisoval jsem to v rychlosti, náš Pepa dnes slaví narozeniny, odcházeli jsme zrovna na oslavu a já to doklepával v posledních sekundách..tak se čtenářům omlouvám za překlepy, už je to opraveno.

0 0
možnosti
Foto

R^. Děkuji za užitečný článek, zejména část o Švehlově statku je pro mě z jistých osobních důvodů velice přínosná.

2 0
možnosti
Foto

Majetek je hlavně starost a čím je větší, tím majitele víc zatěžuje, třebaže on kolikrát cítí opak. Podobně je to i drogami.

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.