Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J92o39s48e14f 26P92o63t52r

15. 12. 2018 0:50

Pane Cermane,

jste historik, ale my zde, vaši čtenáři jsme různorodá společnost. Nepochybně nám sdělujete důležitá fakta naší historie, ale vaše sdělení je, i když psaná perfektní spisovnou češtinou, nesrozumitelné. jJá sám jsem ekonom, ale prostě k porozumění vašeho článků potřebuji mimořádnou mozkovou námahu a to na mě čekají ještě desítky dalších příspěvků.

Nepíšete do odborného historického časopisu ale pro široširou veřejnost. Piště tak, abychom mohli vaše myšlenky rozklíčovat a poučit se z nich, nebo je odmítnout.

0 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.