Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J65a60n 89R88i74c70h53t77e93r

15. 8. 2019 14:58

No, o těch kravách jsem to slyšel už před dvaceti lety. Tedy ne o těch německých, ale o milionových stádech v Jižní Americe.

0 0
možnosti
MZ

Skoda, ze nemam basnicke strevo. Napsal bych text pisne, ktera by se zpivala na znamou melodii, mam teda zatim pripraveny jen tri verše:

Kravy prdi polucinach bory hynou pooskalinach. V polich stkvi se repky kvet zemsky raaj tonapohled... Jeste by to chtelo pridat uderne verse do hymny slovenske, sovetske... (v tomhle poradi se to hravalo v mem mladi) resp. dnes tedy do Ody na EU: cis cis d e e d cis h a a h cis cis h h... :-)

0 0
možnosti
Foto

L68u86b82o14š 21M90o72t96l

8. 8. 2019 17:23

Pane doktore, super report o Německu. Dostal jsem se sem přes Twitter Konvičky. Doufám, že je OK, že jsem to přeložil do angličtiny na svůj blog, hledejte Klimaneutral Germans have completely lost their mind.

0 0
možnosti
Foto

že jsou vedle magoři je jasný, hezky to ukazuje Marian Kechlibar.

Jen s těm krávama bych to úplně nezlehčoval.

Jen cituju: " V roce 2016 emitovalo 20 největších světových masných a mlékárenských firem více skleníkových plynů než Německo... Produkce dobytka dnes představuje téměř 15% všech celosvětových emisí skleníkových plynů. To je vyšší podíl, než jaký vykazuje celý dopravní sektor...K zajištění masa a mléčných výrobků je ročně využito více než šedesáti miliard zvířat, tedy téměř desetinásobku lidské populace... " Takže spočítejte nejen prdy, ale i krmivo, toxickou kejdu, hormony a anatibiotika, co do nich cpeme, obezitu a nemoci, které způsobují a už bych se nesmál.

0 1
možnosti
Foto

Omlouvam se za minus. Chtel jsem jen posunout stranku, ale naskoceni reklamy mi skublo diskusi, takze jsem trefil omylem talcitko.

0 0
možnosti
RH

Dovolim si nesouhlasit s tvrzenim autora: "Každopádně německé krávy to mají spočítané.", viz Frau Merkel a Von der Leyen. Mne se zda, ze docela prosperuji...

1 0
možnosti
ZH

Zase ti skopčáci. Dali už světu rudé a hnědé, teď budou pro změnu zelení.

13 0
možnosti
MS

Ono to vůbec začíná být všechno na hlavu. Za Velkou louží blbnou s

#MeToo, v Evropě zase s klimatickou krizí.

3 0
možnosti
JC

J89i67r23i 22C39e84e

6. 8. 2019 11:07

A to všechno je důsledek politiky Svatého Václava, který se zavázal odvádět do Německa 120 volů ročně.

Teprve nyní mi došlo, že v tomto případě jde o metaforu...

12 0
možnosti
Foto

R^ A s tou jeho svatostí jde o velkou nadsázku.

1 2
možnosti
PT

P45e77t86r 62T96o64m92e90k

6. 8. 2019 10:17

Vokoune níže diskutující. Konstatuji, že jste velice drzý člověk.

6 0
možnosti
JC

J13i68r24i 36C82e27e

6. 8. 2019 11:03

Leklá ryba je takovým kratochvilným osvěžením každé diskuse.

3 0
možnosti
Foto

Podstatně větším producentem metanu než krávy jsou rýžová pole, rýže je ovšem hlavní potravinou pro asi 1/4 světové populace lidí. Zákaz rýže by vedl k hladomoru, proto se o ní mlčí a na paškál se berou krávy.

9 0
možnosti
MS

Nemalé množství metanu se také uvolňuje z měknoucího permafrostu na Sibiři.

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 2433x
Jsem historik a dělám šlechtu a osvícenství. Nejnověji jsem napsal knihu 1.11.1781. Zrušení nevolnictví (2022). Moje pojetí dějin je vyjádřeno v knize "Habsburkové 1740-1918. Vznikání občanské společnosti." (2016), která ukazuje, že historie našich občanských svobod začíná dlouho před rokem 1918. Od osvícenské, ani liberální Evropy jsme nebyli izolováni.